– Motorinhoud: 1368cc
-Boring x slag: 72 x 84 (mm)
– Compressie verhouding: 9.8:1
– Turbo: IHI Vl37
– Full boost: 1bar@2000 T/pm
– Constante druk:0.7bar
– Druk bij de toerenbegrenzer:0.4bar
– Toerenbegrenzer: 6500 T/pm
– Vermogen +- 120 Pk
– Koppel +- 200 Nm

Motor Tuning
Motor prestatie
[item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Volle boost: 1.3 bar @2000 Tpm[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Constante druk: 1 bar[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Turbodruk bij toerenbegrenzer: 0.6 bar[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Toerenbegrenzer: 6800 Tpm[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]+- 150 PK – 270 NM[/item]
[/items_list]
Speciale opties:
* MapSwitching via Cruise Control of pedalen
* Gebruiker-Selecteerbare antilag Launch Control
* Flatshift/No Lift Shift,
* Pingel waarschuwing,
* Pingel failsafe,
* Shiftlight,
* CITY button activatie zoals bij Abarth’s SPORT mode.
Met sport button on, motor loopt in ”aggresive mode” met 1.5 bar overboost, 1.2 constant en 0.85 at 6000 T/pm. Met sport button off zijn vele keuzes mogelijk.
Het wordt aanbevolen dat de turbodruk wordt aangepast aan 1 bar zonder overboost, terwijl bij hoge toeren de turbodruk een beetje lager is, zodat de motor en turbo veiliger werken. Ook kan de gas-respons anders worden afgesteld met de sport-knop middels aan en uit.
Gebruik van 98 octaanbrandstof is verplicht.