• Neem contact met ons op 036-750 31 36
  • info@hs-corse.nl
[box_header title=”Standaard Motor specificaties” bottom_border=”1″]

 – Motorinhoud: 1368cc
– Boring x slag: 72 x 84 (mm)
– Compressie verhouding: 9.8:1
– Turbo: IHI Vl37
– Volledig boost: 1bar@2000 T/pm
– Constante druk:0.7bar
– Druk bij de toerenbegrenzer:0.4bar
– Toerenbegrenzer: 6500 T/pm
– Vermogen +- 120 Pk
– Koppel +-  200 Nm

[box_header title=”TD04 Stage 1 Motor Tuning” type=”h3″ bottom_border=”1″]

Motor Tuning

[items_list additembutton=”” additemwindow=””][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]TD04L13-T Turbo[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Bosch EV14 380cc injectoren[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Software geoptimaliseerd voor octaan 100 brandstof[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]ECU boost controle via een N75 klep[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Volledig 63.5mm uitlaatsysteem[/item][/items_list]

Motor prestatie

[items_list additembutton=”” additemwindow=””]

[item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Volle boost: 1.4 bar @3300 Rpm[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Constante druk: 1,35 bar[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Turbodruk bij toerenbegrenzer: 1.25 bar[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Toerenbegrenzer: 7100 Tpm[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]+- 235 PK – 320 NM[/item]

[/items_list][box_header title=”TD04 Stage 3 Motor Tuning” type=”h3″ bottom_border=”1″]

Motor Tuning

[items_list additembutton=”” additemwindow=””]

[item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]TD04L19-T Turbo[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Stage 3 nokkenassen (Colombo & bariani road medium or from 1.4 NA engine)[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Bosch EV14 380cc injectoren[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Software geoptimaliseerd voor octaan 100 brandstof[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]ECU boost controle via een N75 klep[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Volledig 70mm uitlaatsysteem[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Aftermarket exhaust manifold[/item]

[/items_list]

Motor prestatie

[items_list additembutton=”” additemwindow=””]

[item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Volle boost: 1.4 bar @3400 Rpm[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Constante druk: 1,4 bar[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Turbodruk bij toerenbegrenzer: 1.4 bar[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Toerenbegrenzer: 7100 Tpm[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]+- 275 PK – 340 NM[/item]

[/items_list]

[box_header title=”TD04 Stage 2 Motor Tuning” type=”h3″ bottom_border=”1″]

Motor Tuning

[items_list additembutton=”” additemwindow=””][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]TD04L13-T Turbo[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Stage 2 nokkenassen (Colombo & bariani road medium or from 1.4 NA engine)[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Bosch EV14 380cc injectoren[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Software geoptimaliseerd voor octaan 100 brandstof[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]ECU boost controle via een N75 klep[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Volledig 63.5mm uitlaatsysteem[/item][/items_list]

Motor prestatie

[items_list additembutton=”” additemwindow=””]

[item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Volle boost: 1.4 bar @3300 Rpm[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Constante druk: 1,4 bar[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Turbodruk bij toerenbegrenzer: 1.35 bar[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Toerenbegrenzer: 7100 Tpm[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]+- 260 PK – 340 NM[/item]

[/items_list][box_header title=”Software mogelijkheden” type=”h3″ bottom_border=”1″]

Software upgrades:

Speciale mogelijkheden:

* MapSwitching via Cruise Control of pedalen

* Gebruiker-Selecteerbare antilag Launch Control

* Flatshift/No Lift Shift

* Pingel waarschuwing

* Pingel failsafe

* Shiftlight

* CITY button activatie zoals bij Abarth’s SPORT mode.

Boost control wordt bereikt met behulp van de OEM ECU en een N75 klep.

Use of 98/100 octane fuel is mandatory.

H&S Corse RL250 kit is inclusief:

* TD04 turbo (250hp setup)

* Bosch EV14 380cc injectoren (Zelfde karakterestiek als OEM)

* Spruitstuk adapter flens IHI->TD04

* Olie/Water leidingen

* 63.5mm downpipe

H&S Corse RL300 kit includes:

* TD04 turbo (300hp setup)

* Bosch EV14 380cc injectoren (Zelfde karakterestiek als OEM)

* Spruitstuk adapter flens IHI->TD04

* Olie/Water leidingen

* 70mm downpipe