• Neem contact met ons op 036-750 31 36
  • info@hs-corse.nl
[box_header title=”Standaard Motor specificaties” bottom_border=”1″]

– Motorinhoud: 1742cc
– Boring x slag: 83 x 80.5 (mm)
– Compressie verhouding: 9.25:1
– Turbo: KKK K03
– Volle boost: 1.5bar@2000 rpm
– Constante turbodruk:1.2bar
– Turbodruk bij de toerenbegrenzer:0.9bar
– Toerenbegrenzer: 6500 rpm
– Vermogen +-: 240hp
– Koppel +-: 340Nm

[box_header title=”Stage 1 Motor Tuning” type=”h3″ bottom_border=”1″][items_list additembutton=”” additemwindow=””][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Volle boost: 1.6 bar @2000 Tpm[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Constante druk: 1.2 bar[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Turbodruk bij toerenbegrenzer: 1.2 bar[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Toerenbegrenzer: 6500 Tpm[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]+- 275 PK – 400 NM[/item][/items_list]
[box_header title=”Stage 2 Motor Tuning” type=”h3″ bottom_border=”1″][items_list additembutton=”” additemwindow=””][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]BMC Air Filter[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Full 63.5mm exhaust[/item][/items_list][items_list additembutton=”” additemwindow=””][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Volle boost: 1.7 bar @2000 Tpm[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Constante druk: 1.55 bar[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Turbodruk bij toerenbegrenzer: 1.35 bar[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]Toerenbegrenzer: 6500 Tpm[/item][item url=”” url_target=”new_window” icon=”bullet” text_color=””]+- 285 PK – 420 NM[/item][/items_list]

Gebruik van 95/98 octaan benzine is verplicht.

[box_header title=”Software Tuning” type=”h3″ bottom_border=”1″]

Boost control wordt bereikt middels de OEM ECU en N75 klep.